tjockis

 
 

När jag var gravid gick jag upp 25 kg, ja sen slutade jag väga mig.
Har väldigt svårt för att se bilder på mig under den sista tiden av min graviditet :)
Jag var så tjock, såg ut som hela jag ska spricka.
Men jag hade turen att gå ner mina gravid kilon och lite till (fast dom extra har jag gått upp igen nu så här 3 år efter).

Men de finns bilder jag är stolt över oxå. 
Jag fick äran att vara mammamodell för AMELIA gravid som släpps 1 ggr om året.
Detta plåtades under en dag i STHLM på ett ur mysigt ställe. 
(bilderna här har jag fotat på fotona, därav kvallitén).
Men det är tur att man inte är modell, för fy vad jobbigt det var.
Ska oxå erkänna att mammamodet bestod av vanliga kläder i större stl.
Jeansen på bild 1 kunde jag inte ens knäppa :)
Men hängslebyxorna, dom var gravid byxor & dom fick. Behöver jag säga att jag bodde i dom sen :)

Kommentarer
Postat av: carro

minns när vi mötte dej på cykel i karlsborg med benen trampandes utanför sidorna :) även första gången du träffade john tror jag..? . du va så fin tyckte jag!!! :))

2008-06-26 @ 16:28:08
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Fanny

är du gravid nu igen mån tro? tänkte mest på att du tog upp ämnet ;-) grattis isf!

2008-06-26 @ 18:24:00
Postat av: Jossan

Tycker du e jättegullig på bilderna ! Ser så där härligt rosig o gravid ut, jag älskade att va gravid o då hade man ju en ursäkt för att va rund ! Värre nu haha !

2008-06-26 @ 19:50:31
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: Eva-Marie

Jättefina bilder! Längtar du efter en bebis?! KRAM

2008-06-27 @ 02:19:11
URL: http://www.metrobloggen.se/evaM
Postat av: Eva-Marie

Jättefina bilder! Längtar du efter en bebis?! KRAM

2008-06-27 @ 02:19:11
URL: http://www.metrobloggen.se/evaM
Postat av: zara

jag är inte gravid nu, men visst längtar jag till nästa gång jag ska ha en bebis.

2008-06-27 @ 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0