ledsen

 
Jag känner mig så fruktansvärt ledsen över det som har hänt i Arboga!
Ledsen och förbannad! Tittade på Ängla igår när hon lagt sig å undrarde hur ngn kan ta livet av 2 små barn.
Hur ska denna mamma orka leva när hon vaknar upp och får höra att hennes barn inte finns mer.
Vem gör ngt sånt! Måste vara djävulen själv!
Är de ett svartsjukedrama som tidningarna skriver? Va är det isf för en pappa som har ihjäl sina barn framför mamman för att hon gått vidare i livet..
Denna mamma satt precis som jag och bloggade, en timma efter de var hela hennes liv förstört.
Vart är samhället på väg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan inte mer än att hålla med, ryser i hela kroppen när jag läser om d... hemskt.

2008-03-19 @ 13:13:31
URL: http://malinder82.blogg.se
Postat av: Åsa helsingborg

Sjukt!!!!! Blir sååå förbannad, hur fan kan man göra ngt sånt? usch hemskt!!
Stackars mamma, lider verkligen me henne!!!!

2008-03-19 @ 14:20:37
Postat av: Maria

Tyvärr är samhället på väg mot helvete. det blir bara värre och värre.

Jag läste om det där och fick en klump i halsen

2008-03-19 @ 15:02:55
URL: http://www.mariachen.blogg.se
Postat av: Zandra

helt sjukt

2008-03-19 @ 16:15:56
Postat av: Olle

Verkar vara lika sjukt som intrigen i en valfri Liza Marklund-roman. Just nu söker dom en kvinnlig mördare. Stackars man som först miste sina barn och sen blev anklagad för morden. Tur IAF att dom kom på så snabbt att det inte var han.

2008-03-20 @ 17:10:13
URL: http://cannibal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0