ooo happy day!

Today it´s my luckyday!

Å vilken underbar dag det varit idag, från morgon till kväll!
Idag hoppade jag in å jobbade eftersom de behövdes extra personal (är ju egentligen tjänstledig).

Dagens start:
? Ängla var på ett strålande humör i morse å morgonen gick smärtfri.
? De flesta på jobbet verkade glada att ha mig tillbaka!?
? Fick många fina kommentarer ang TARZAN av dom som varit där å tittat.
? Bäst av allt: Fick de färdiga schemat efter alla turer, jag fick ett KANON SCHEMA! (lättad!)
? Å så händer de näst bästa. De finns ett linne som jag sedan ja sett de i Sofies Mode tidning letat som en      galning efter. Både i Malmö å andra städer. Så just idag, när jag var på jobbet trots tjänstledighet kommer det   in! Tjoho!
? Just idag kom oxå loréals mineral rouge & ögonskuggor in. YES!
? Trillar sedan in i en ur gullig "kofta" som endast kostar 79.50:-
? Får ett sms att mina varor från H&M rowells (som de inte heter längre, men ni fattar!?), alltid roligt även om      de mesta var till lillan.
? Kommer hem å ser att skattedeklarationen ligger på bordet. YES! Får tillbaka!
? Även min parfym (STELLA McCartney) som ja fyndat på blocket hade kommit. (hade en sprillans ny i  neccesären som va i väskan som glömdes på tåget!)
? Betalde räkningarna å efter de kunde ja även sätta undan extra besparingar denna månad.

Ja min tisdag kunde inte varit bättre! 


Det efterlängtade linnet.. Så gulligt! 98:- H&M
223774-698

Fyndet för endast 79,50:- H&M                       
223774-700       

Ögonskugga 130:-, Rouge 150:-, värmeskydd till håret 145:-
223774-699                                                         



Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vilket gulligt linne ! Och kofta ! Kul med skatten, vi får tillbaka 12.000 ihop :-) !

2008-03-26 @ 21:39:18
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Ms. Regina

Ahp ahp ahp! Inte bara värmeskydd säger matrix-polisen, håret motstår väta också, blir inte mindre plattångat även om det duggar ute. Puss från krull-fia

2008-03-27 @ 09:01:40
URL: http://angiejansson.blogg.se
Postat av: Eva

Oj vad sugen jag blev på det sminket!!

2008-03-27 @ 10:27:56
Postat av: Bimbo Boy

Troll är underbara! Skittrevliga tjejer också. ;)

2008-03-27 @ 13:59:48
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0