solstorm

Å de känns i kroppen nu när ja inte är van att arbeta.. 
Men de har varit två roliga dagar, tycker mycket om mitt jobb & mina kollegor!
Men nu ska ja vara tjänstledig dessa 4 veckor som är kvar..

Emil, min sockertupp har varit å hyrt SOLSTORM. E lite nyfiken på den även om de flesta säger sådär om den.

31210.jpg

 

Hemtex hade rea på allt idag (vilket dom typ har jämt men)..

Ja har fyndat satinlakan.. Vet ni hur skönt de är att ligga på de ?

Har ni provat? UNDERBART!

Enda sedan ja sov hos min vän M (en tjej!) som har sånna (vägrade nästan att gå upp!) har ja drömt om att köpa de, men dom är alltid så dyra.. Äntligen med 60% rabatt har ja mina egna, nu ska dom bara tvättas, sen kan vi sova som sessor på ärten :)


Kommentarer
Postat av: carina persson

får jag fråga vad dina lakan kostade? Jag vill ha nya sådana. Har ett par svarta och ett par blåa. Dessa lakan var Peters och mina favoriter. Jag kan bara inte använda dem nu när Peter inte är här. Vill köpa nya, men har inte hittat några.

Barnen hälsar till er alla tre. Vi ses i nästa vecka istället då. Och då SKA ni stanna på kaffe.

Kram

Carina och barnen

2008-03-27 @ 22:19:37
URL: http://carina69.blogg.se
Postat av: Anette

skoj läsning man får när man tittar in hit, alltid skoj. bra blogg :) i juni 07 la du ut några bilder på din nya frisyr därför tänkte jag höra med dig om ja kan få skriva ut dem? vart så inspirerad av den frisyren då den var väldig snygg. tänkte använda bilden som insperation så frisören har nå och gå på?

2008-03-28 @ 00:51:23
Postat av: zara

anette: De går jätte bra :)

2008-03-28 @ 09:34:43
Postat av: carina persson

Var Solstorm bra? Är den värd att se?

Kram Carina

2008-03-28 @ 11:41:27
URL: http://carina69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0