Lurad?

Jag och min kusin bestämde att vi skulle ses för en shopping tur i City idag..
Vi skulle börja vid Gallerian för att jobba oss uppåt Drottninggatan å uppåt..
I Gallerian var det ett sort "party-tält" uppställt med reklam från den nya parfymen från Marlboro classic.
"Vi går dit" sa jag för jag älskar parfymer.
Genast fick jag doftprover i handen medan Sanna fick en pappersticks med parfymen på för att lukta direkt.
"Å, den va stark" sa hon lite försynt.
"Ge mig den sa jag" å genast efter jag sagt de för det ur mig " den luktar ju rök!"
Det började ju bli lite pinsamt eftersom vi inte gillade den så Sanna frågade vad den innehöll.
På bred Göteborska svarade killen att han inte visste så mkt utan bara jobbade med att marknadsföra den inför den 28 maj då den ska släppas.Men ni kan läsa om den på hemsidan den 28 maj.
"Den kanske inte faller tjejerna i smaken?"
"Vi får hem å känna på den" sa jag för att inte vara oförskämd.

Så fort vi lämnat sa vi att vi skulle bli hemskt ledsna om vi någonsin fått den i present av någon!
Vid utgången såg vi en videokamera filma en av tv-hallåerna på Tv4 med en t-shirt med parfymens namn på.
"Men shit, dom satsar verkligen på denna skitdoften" sa jag till Sanna.
När vi senare mötte upp gammelmoster Anita å hon fick lukta var hennes kommentar
"Men den luktar ju blöt askkopp!"

Vi måste ha blivit lurade. Det finns väl ingen som vill lukta de!?
Väntar med spänning till den 28 maj då dom förmodligen avslöjar va de är på den hemsidan!

Vet ni något om de?

(är hemma nu, redogörelse om STHLM kommer imorn)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som att det handlar om någon sluta röka kampanj eller nåt, typ "Du som röker luktar så här"..
Kram

2008-05-25 @ 18:30:29
URL: http://celai.blogg.se
Postat av: sanna

HAHAHAHAHHA
SÅÅ KUL.

2008-05-25 @ 20:42:19
URL: http://sanna88.blogg.se
Postat av: Angelica

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article2563155.ab

Kolla in länken så fattar du.

Kram

2008-05-28 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0