en liten jogging tur

Något gym fick jag inte med Emil till ;)
Han måste jobba häcken av sig nu innan vi åker.
Men duktiga Zara tog joggingskorna och Ipoden och stack ut i skogen.
Var så lycklig att jag sprang hela den sträckan jag tänkt springa.
Har aldrig hänt förut, har hatat att jogga.
Men nu när kondisen börjat komma är det plötsligt roligare.
Känner mig hel nöjd med mitt nya sunda jag ;)

Våra vänner Ola & Marlene och deras lilla dotter Alice (1år) har varit här ikväll.
Det blev Tacos & Äppel paj, mums!

Nu tänkte jag krypa ner i en säng med rena lakan för dagen, det är väl underbart!?

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej vännen!



Ha nu en riktigt underbar resa. Krama Ängla och EMil från oss.



Puss och Kram från Carina och barnen

2008-10-10 @ 00:46:43
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0