endast jag är vaken...


Här sitter jag... Jag som var så trött & hade så´n huvudvärk i kväll.
Jag har fortfarande ont i huvudet, men kan absolut INTE sova!
Det händer mig aldrig. Men nu har jag legat en timma och vridit och vänt mig, glasklar i skallen!
RESFEBER tror jag att det kallas? 
I ca ett halv år har vi väntat på denna resa och denna vecka åker vi.
Vad ska man ha med sig?  Tänk om jag glömmer det!? Vart har jag lagt det? åker runt i hundra fyrtio i mitt lilla huvud. Ja vet att man inte ska stressa upp sig, men jag gör nog det omedvetet tror jag.
Är ledig hela tors & fred så jag hinner packa i lugn & ro dessa dagar. 
Ja å så ska ju allt diskas upp & städas förstås.

Tänkte att jag kanske skulle bli lite tröttare av att sitta här, men det verkar inte så.
Jag ska upp kl 7:00 imorn bitti & arbeta till 18:10 sedan gymma, så jag behöver min sömn!
Får väl försöka nana lite kudde ändå.
Men ni vet ju hur jobbigt det är att ligga vaken!?
Tar nog en Ipren oxå, så kanske huvudvärken släpper.


Något som jag oxå ligger å tänker på är vad jag vill handla i USA.. ha ha, det ä inte klokt vilka problem jag har :)

❤ CLEAN parfymer (Shower fresh och Warm Cotton för jag har bara pyttelite kvar.)
❤ Id foundation 
❤ En massa annat kul smink från Bla Sephora (underbar butik)
❤ Snygga underkläder från Vicorias secret
❤ En massa snygga kläder
❤ Converse

Sedan ska en massa scenkläder till RENT inhandlas från Vintage marknader & second hand!


Nä, nu måste jag lägga mig! BUMS! GOD NATT!








Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-10-07 @ 07:33:07
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Sara Li

Hej Zara!



Tänk såhär: Om du glömmer något så finns det med all säkerhet att köpa i USA. Säg något som de inte har där liksom... :-)



Ni får ha en himla trevlig resa! Det har ni verkligen gjort er förtjänta av.



KRAM Sara

2008-10-07 @ 07:51:32
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Jossan

Låter härligt ! Antar det skiljer en del i priserna !



Jag har ny blogg förresten !



/tidigare josefina82

2008-10-07 @ 13:37:20
URL: http://snorkfroken.webblogg.se/
Postat av: jossan

Jag laddade ner ett gratisprogram vid namn uMark Lite. Rätt enkelt ! Visst, proffs kan nog ta bort det men d blir ju svårare ....

2008-10-07 @ 19:32:29
URL: http://snorkfroken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0