Ledig tid

Det har varit en fantastik helg, ledig och allt!

Fredag: Jag körde mitt vanlig träningspass med Pilates-underbart!
                Sedan bjöd jag på stek och "Stinas-grillade rotfruktsmos" (det är helt ljuvligt!)
                Efter det tog jag med familjen på bio eftersom den senaste film dom sett på bian var "Hans & Hennes"
                Mamma-Mia såg vi (andra gången  för mig) första för dem och Ängla. Alla älskade filmen (jag vill se den igen)
                och ängla köpte skivan dagen efter :) Nu sjunger hon både mamma mia, Money Money och Honey, Honey, 
                fler lär det bli :)

Lördag: Först dansade Ängla på sitt Funky Kids. Sedan var det av till Ivö "Klacken" för skogsvandring och         
                korvgrillning. Underbart att var ute i naturen, gör det alldeles för sällan.
                När vi kom hem var det uppladdning för "Lilla Melodifestivalen". vår Lill-Tarzan Nils tävlade.
                Han gjorde verkligen ett kanon framträdande med sin låt "Blixt & Dunder". Tyvärr vann hann inte, vilket
                jag tyckte han skulle ha gjort. Men han ska vara hel nöjd med både låt och sång. Vi var så stolta!

Söndag: Pappsen och Carina begav sig hemåt. Vi hade första mötet med RENT gänget :) Härligt att det är igång!
                 Själv har jag varit inne på en massa bloggsidor om LA. Så nu vet jag vart jag ska handla och vart     
                 kändisarna befinner sig ;)
                 Nu står fisken i ugnen och snart ska den förtäras :)
                 Sedan ska jag börja plocka ihop lite av packningen! 1 vecka kvar.... Lovely!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie Ohlsson

Hej! Hittade din blogg genom min namne Eva-Marie. Ser att det bär av mot USA! Vi brukar åka till Orlando och skall nog snart iväg igen! Ett litet tips ang shopping : kolla affären ROSS Dress for less! Lite som Ullared med en massa krafs men man kan hitta på fina märkes kläder. Jag hade köpt en PUMA t-shirt åt min son, hittade en likadan för halva priset! Ha det toppen! MVH E-M

2008-10-06 @ 00:19:29
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: sanna

Haha Ängla e för underbar.

Jag vill också se filmen igen.. de vore nice

2008-10-06 @ 11:45:00
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0