Näst sista dagen

Idag kan man väl säga att det är den sista dagen..
Vi har hela morgon dagen oxå eftersom att planet inte går förran 24.00.

Jag och Emil tog cyklarna till "Costymes store" & vintage butikerna omkring för inhandlingen till RENT.
Sedan fixade jag till naglarna igen innan hemfärden. Fick fina blommor på tumnaglarna ;)

Efter det fick vi besök av Valerie & Jeff från San Diego.
Cecila har en anställd från USA och Valerieär hans mamma.
Ett väligt trevligt par som vi tog med på en strandpromenad.
Där nere vid havet hände någo fantastiskt!
När vi satt där på stranden sa Jeff: "Look Dolphines!".

I havet ser vi först 1 delfin hoppa upp, detta var nära land.
Sedan kommer det upp 3 st till!
Jag älskar Delfiner och har aldrig sett dem när dom är fria.
Det var en av de mest fantastiska jag varit med om!

I Venice beach bor det mest konstiga människor man kan tänka sig.
Roligt att gå längst med strandpromenaden och kolla in alla lustiga människor.

http://samhallsfeber.files.wordpress.com/2007/02/delfiner.jpg
(Bilden är inte tagen av mig, men det var så här det såg ut fast vi såg 4 st!)

I morgon blir det mest shopping, eller i alla fall kolla i affärer.
Vi ska bland annat till Beverly Center och kanske till Melrose igen.

Känns både och att åka hem.
Alltid skönt att komma tillbaka till rutinerna, men jag börjar jobba redan lördag & vi kommer hem fredag förmiddag.
Vi kan snacka om att jag kommer ha jet lag på jobbet den dagen.
Nu kommer man hem lagom till julruschen-jippey!
 Men då har jag i alla fall denna resa att tänka tillbaka på :)
Ska vilket fall bli roligt att träffa alla nära & kära!
(ska pussa på Tilde & Selma hela fredagen)

Kommentarer
Postat av: maggan

Jag kan förstå känslan att inte vilja hem och vilja hem. Det är alltid kul att vara iväg men borta bra men hemma bäst. Jag vet två småttisar som kommer att pussa och krama er osså. Tror du Ängla orkar leka lite på fredag??? Min längtar så och frågar varje dag om det är fredag idag. Jag och Selma kommer och hämtar er på tåget. Tilde går på dagis fram till lunch just för att vi inte får plats allihopa i bilen. Men Ängla kanske vill följa med och hämta Tilde på dagis när vi kommit hem. Vi såg osså vilda delfiner när vi var i Carmel i Usa. Det är helt fantastiskt man kan inte beskriva känslan. Ha nu en underbar sista dag så ses vi på fredag och gissa om vi längtar allihopa. Många kramar Fam. Andersson. Tilde säger till Ängla "Jag älskar dig tills hjärtat slutar slå"

2008-10-29 @ 07:27:38
Postat av: milo

Hurru, Maggan ta inte alla pussar utan spara några till mig, he,he. Det ser ut som ni haft en underbar semester, men nu tycker jag att det är tid att komma hem. Jag saknar er så att det gör ont i kroppen. Lördag kanske Ängla vill komma bort en stund, men jag förstår om hon vill vara hemma bland sina saker som hon inte sett på ett tag, ni vet att det är bara att ringa.Kramizzzzzzar

2008-10-29 @ 07:41:18
Postat av: Zandra

shit vad tiden går fort, men va ni har fått uppleva på er resa! ( inte ett dugg avis ;) Jag saknar er så jag drömmer om er!Puss o kram!

2008-10-29 @ 14:29:24
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0