Det händer bara inte mig... jo det gör det visst!


Lill tjejen kom hem ifrån farmor & farfar och klagade på magknip.
Hon hade gjort efter att dom varit och ätit glass..
En halvminut senare spydde hon i sin myshörna
(ja på sänghimlen, kuddarna, gosedjuren, fårullen, mattan mm)
Å jag, ni vet vad jag förmodligen kände!?
Självklart tröstade jag henne, men hon var själv ganska lugn.
Direkt efter gick hon & spelade piano.
Det är nu 2 1/2 timma sedan hon spydde och nu har ätit fil (hon är hungrig) som hon fått behålla.
Så jag hoppas verkligen att det var glassen hon inte tålde.
Det blir i alla fall ingen påskfest på dagis vilket hon är ledsen för.
Men kräks hon inte mer nu kan hon i alla fall gå påskkärring i morgon kväll.
Hoppas, hoppas!
Lite vit pepparkorn blir det för mig ändå!

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj då, stackars liten. Missa Påskfesten och allt. Nåja, det kommer fler tillfällen, och en runda som Påskakärring på kvällen kan väl väga upp för det hon missar på dagen!

Glad Påsk!

2009-04-08 @ 20:20:52
Postat av: anna-Karin

Stackars henne som missar påskfesten! Det låter inte som maginfluensa så jag tror inte du behöver vara orolig för det! Hoppas hon får kul och massor av godis när hon ska ut och påska!

Ha en jätte bra påsk! kram familjen Kronvall Igelstorp

2009-04-08 @ 21:14:55
Postat av: Anonym

Stackars henne som missar påskfesten! Det låter inte som maginfluensa så jag tror inte du behöver vara orolig för det! Hoppas hon får kul och massor av godis när hon ska ut och påska!

Ha en jätte bra påsk! kram familjen Kronvall Igelstorp

2009-04-08 @ 21:16:16
Postat av: Morbror

Trevlig Påsk till er alla!!!

Nu ska jag träffa din mamma, jippi.

2009-04-09 @ 07:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0