Grillkväll

http://www.lakewoodconferences.com/direct/dbimage/50354836/Charcoal_BBQ_Grill.jpg

Tack solen för att du finns :)
Det är verkligen min räddning nu, det fina vädret.
Har suttit ute hela dagen nästan & somnade till och med..
Är helt slut i kroppen, både fysiskt & psykist påverkar väl det!?
Följde med å hämtade Ängla på dagis, hade lovar henne att vi skulle köpa glass efter dagis (affären ligger precis brevid).. Hon är så gullig just nu & hjälper mig att hämta varor, dra vagnen och går sakta med mig..
Hoppas att det hålle ri sig ;)

Idag blir det grillat.
Köttet ligger i marinad och jag ska göra en god pastasallad till det.
Emil gör ärende, så jag måste invänta herrn.
Ängla är på vift :)
Milo hämtade henne för en stund sedan, hon skulle få hjälpa till å sälja korv & glass vid fotbollsmatchen i Bjärlöv.
Hon har det bra hon med alla runt omkring som bryr sig om henne.

Efter maten blir det till att slänga sig i soffan..
Men det är väl bara trista saker på tv:n ikväll tror jag..
"Berg flyttar in" är ju rätt skoj iof.



Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Tänker på dig Zara. Hoppas att allt kommer gå som det ska och att du mår bättre. Vill inte att något ska hända dig eller tvillingarna ger en kram



Själv ska jag se på CSI i kväll :)

Har för mig att det stod att det är d i kväll

2009-04-17 @ 18:35:57
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: milo

Den ungen går inte av för hackor,ha, ha. Sälja korv och glass blev inget av, där var två tjejer som lekte så fint ihop. De var i skogen och sedan kom de o handlade godis o gick igen. Men hon är härlig, efter matchen skulle jag vänta på tvätten och städa omklädningsrummen så jag tyckte att hon kunde åka hen med Jenny o Tobbe, då sa hon aldrig livet att ja lämnar dig här själv. Inge konstigt att man älskar henne så mycket. Kram

2009-04-18 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0