Hemma

Att ta mig ut ifrån sjukhuset ned till taxin var ett maratonlopp & jag kände mig svimfärdig.
Magen blåste direkt upp som en ballong, har ju inte rört på mig på några dagar nu.
Hela resan mådde jag extremt illa & var tvungen att koncentrera mig hela vägen.
Väl hemma var jag så hungrig så jag höll på att krivera.
Min underbara vän Maggan kom hit i med köttfärsås som jag var så sugen på.
Jag vet inte vad jag hade gjort utan Maggan dessa dagar!
Hon har varit det största stödet jag haft!
Kajkat både till CSK & ändå ned till Lund.
Snart kommer hon och hämtar mig så jag kan handla hem det där lilla som behövs eftersom Emil inte är hemma.
Så nu var man tillbaka i verkligheten igen där man hittar gammal mjölk i kylen...

Känner mig ledsen, deppig & orolig.
Så vänner, bekanta, kollegor: om jag inte hör av mig just nu betyder det inte att jag inte tycker om er eller vill umgås med er.
Måste få landa och andas ut!
Har ingen ork kvar!

Kommentarer
Postat av: Sara Li

Vill bara skicka en hälsning till Maggan: Vilken ängel du är som tar hand om Zara på detta sätt! Om alla var som du skulle världen inte se ut som den gör idag.

2009-04-16 @ 18:42:27
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: mio

Det är inte konstigt att du känner så eftersom du haft folk runt dig några dygn nu som har sett till dig hela tiden! Men behöver du gråta så gör det tills det inte finns tårar kvar för då kanske lite av oron släpper taget om dig. Sen är det ju klart att det inte är så jätteroligt att efter att ha längtat hem måste fixa handlingen direkt också. Tyvärr så tänker ju inte killar och tjejer på samma sätt!!

2009-04-16 @ 19:18:34
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: HeLLuR

Ta hand om dig & Återhämta Dig i Lugn & Ro!

Du är Sååå Välkommen upp till Kolmården en annan gång!

KärLeK!

2009-04-16 @ 19:41:45
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad vore livet utan vänner???



Vad skönt att du är hemma. Låt dig ta din egna tid , du måste också känna, reflektera, gråta, tänka!!!! Ta din tid.



Kram söta du!



2009-04-16 @ 20:46:43
Postat av: Emma

Vad vore livet utan vänner???



Vad skönt att du är hemma. Låt dig ta din egna tid , du måste också känna, reflektera, gråta, tänka!!!! Ta din tid.



Kram söta du!



2009-04-16 @ 20:46:58
Postat av: Anonym

Vad vore livet utan vänner??



Låt dig ta din egna tid, låt dig tänka, reflektera , bearbeta låt dig själv bara vara precis som du är!!!



Kram söta du!

2009-04-16 @ 20:49:02
Postat av: Lina

Vännen... hoppas verkligen du vet att du inte behöver förklara att du inte riktigt orkar nu... det är det som är vänskap, förståelse, kärlek o trygghet =)



ibland när jag känner av att vi är långt ifrån varann så tänker jag på att vi delar i alla fall samma måne =) Har alltid tänkt det när jag varit långt ifrån mina kära... gör avstånd lite lättare tycker jag... stor kram till er alla...

2009-04-16 @ 20:59:02
URL: http://www.lantlottanollatta.blogspot.com
Postat av: carina persson

Jag säger det igen: HÖR AV DIG om du behöver hjälp, Zara.



Kram från



Carina

2009-04-16 @ 21:47:58
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: mamma

Måste säga de ta hand om dig själv nu..Maggan är en underbar vän till dig som jag med gillar skarpt.kram

2009-04-16 @ 21:59:19
Postat av: Marlene

Åh kära du, sänder stora bamsekramar från oss i Trollhättan! Nu är det du, tvillingarna och emil&ängla som gäller, skit i alla andra (om man får säga så...)! Ta det nu lungt och andas (lätt ju som nån slags förlossningsreplik), men du förstår vad jag menar..=0)

Stora bamsekramar från Marlene

2009-04-16 @ 22:03:12
Postat av: Elin, Andreas och Liam

Tänk bara på dig... Du vet var vi finns och gulle Maggan, grym vän och tur att hon finns...Kramar till Maggan från mej...men framförallt till dig...

Pussar å kramar Elin

2009-04-16 @ 22:19:53
Postat av: Anonym

Ta det lungt och vila vännen! Jag tror inte det finns någon som tror att du inte bryr dig! Kram på dig min fina vän, värdens bästa Zara! <3

2009-04-16 @ 22:24:27
Postat av: Zandra

Ta det lungt och vila vännen! Jag tror inte det finns någon som tror att du inte bryr dig! Kram på dig min fina vän, värdens bästa Zara! <3



2009-04-16 @ 22:27:11
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Pia

Vilken underbar vän du har.

O jag håller tummarna för dej o dina små liv i magen.

Stor kram

Postat av: Sofia H

Vi tänker på dej gumman!

KRAMAR I MASSOR FRÅN HJO

2009-04-17 @ 07:52:51
Postat av: sanna

Stackare fina Zara!

Tur att det gått bra trots allt. Tänker på dig, magen, Emil och Ängla. Kramar från Sanna & Christoffer

2009-04-17 @ 19:10:49
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0