I dag flyger vi iväg..

Nej, det vart inge mer kräk för Änglas del. Skönt, skönt! Orkar inte tvätta å slita mer. 
Har nog som jag har det!
Om det var magsjuka att kräka 1 ggr och sedan få behålla all mat efter det vet jag inte.
Går väl aldrig att säga till 100%.
Men självklart är hon hemma från dagis idag, finns inget värre än föräldrar som lämnar när ungarna har spytt!
Men hon ska i alla fall gå påskkäring ikväll med Tilde.. Det glädjer henne :)

Solen skiner här. Ska damma lite sedan ut i solen för att se om jag kan göra två kvastar till Ängla & Tilde.
Har en del kvistar här ute eftersom svärföräldrarna varit så gulliga å klippt vår häck :)

Ha en bra skärtorsdag allihop! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter mer som en akut matförgiftning hon fick. Då blir man bra så fort man har fått ur sig skiten - kroppen är smart på det sättet: "Det här var inte bra för mig - ut med det!" :) Ha en skön påsk!

2009-04-09 @ 13:41:15
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Olle

Glad Påsk! Kul att Emil får spela JCS igen, det är ju hans favvo. Denna gången huvudroll dessutom!



Jag har förstått att den amatöruppsättning som jag, Åsa, Bosse och Emil m.fl. medverkade i för 10 år sen var nåt alldeles extra, folk som sett ett par proffsuppsättningar säger att vår version var bättre. Ett minne man är stolt över resten av livet.

2009-04-09 @ 21:19:55
URL: http://cannibal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0