Lycko dag!

I går var en sån underbart lycklig dag på många sätt..
Solen lyste och jag satt ute mest hela dagen.
Bara det är ju ett lyckopiller.
Emil pysslade inne med både det ena & det andra.
När våren kommer brukar han komma in i ett "fixartag" och det älskar jag ;)
Jag gillar när människor har en massa energi som måste ut..
Även detta gjorde mig lycklig att se..

Följde med Emil för att handla lite inför hans avslutningsfest av RENT som är i morgon.
Mitt emot finns det någon form av skobutik (minns inte namnet, men en outlet).
Eftersom jag varit på jakt efter gladiatorsandaler till ängla (hon hade så fina förr året) men inte funnit det i en enda skobutik chansade jag och gick in där.
Det blev dubbel lycka kan jag säga :)

När jag var med i musikalen AIDA hade jag ett par sandaler som jag bott i om somrarna & på utlandssemestrarna efter det. Jag fullkomligt älskar dem! Men remmarna har börjar släppa (vilket jag limmat) och hela sula har skafts upp! Men ändå har jag inte kunnat slänga dem!
Men där inne i denna skobutik står ett exakt likadant par fast i svart!
Gissa om jag blev lycklig.

Eftersom turen var på min sida frågade jag tjejerna om dom skulle få in fler sandaler.
"Vi kollar" sa hon och började bläddra bland beställningsbilderna.
Å där var dom, sandalerna till Ängla.
Dom var på ingång och dom skulle ringa när dom anlänt! Jippey!

 

Efter det hämtade vi Ängla på dagis satte oss på en bänk utanför affären o

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Riktigt snygga!

2009-04-03 @ 12:07:19
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0