Sanna vänner



Vi hörs för sällan men vet alltid vart vi har varandra.

I dag när jag höll på att byta om (jag var typ naken, tänk en naken valross) när jag såg att en stor postbil stannade utanför vårt hus! När Emil jobbar inför en musikal är dom här var & varannan dag (beställning av rekvisita) men nu hade vi ju inte beställt något. Fick lite smått panik eftersom de inte tar 1 sek att klä på sig för min del längre..
Ropade ned Emil som sov på soffan när det knackade på dörren!
"Ett paket till Zara Kronvall!"
Å gud, vad har jag nu beställt tänkte jag.
(ja i tristessen kan de bli lite internetshopping!)
Men jag hade inte beställt något.
Det hade SANDRA & SOFIA gjort!
Mina underbara barn/ung/vuxen vänner gjort!
Chokladogram!

Jag blev verkligen så GLAD!
Tack tjejer!
Sånt värmer...



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Gud vad gulligt gjort du är verkligen värd det så njut av den nu!

kram

2009-04-20 @ 21:50:30
Postat av: sara

Kikar in på din blogg, och önskar dig lycka till med småttingarna i magen! Hoppas att dom håller sig lugna och fina där inne ett tag till innan dom vill kika ut. =)

Fint gjort av Sandra och Fia, sådant värmer!

2009-04-20 @ 22:40:40
URL: http://zape.blogg.se/
Postat av: Carro

Guuuud så gött o moffa på i soffan ;) Sånt tänker man alltid på efter reklamen sen glömmer man bort det -en skitbra present o man lär ju bli paff som sagt :D

2009-04-20 @ 23:45:08
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Emma

vad vore livet utan vänner??

2009-04-21 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0