Dom tre muskitörerna

Sitter här och bloggar samtidigt som foten gungar babysitterna där Älvin ligger..
Vilda vaknade men låg kvar själv i sängen & tittade, log & pratade (jag smög på henne ;) ) och somnade om..
Helt fanatstikt, hon kanske tycker om att vara lite själv och filosofera.. :)

I går gjorde jag spray taan till Polar Priset.. Benen var ju inte brunast i stan direkt.
Tyvärr är det lite ojämnt på händerna men det är smällar man får ta.
Efter det åkte jag till Mölltorp för att träffa Sandra & Sofia.
Man kan väl kalla oss DE TRE MUSKITÖRERNA i gymnasiet :)
Jag har känt dem både sedan tidig barndom (Fia genom handbollen & Sandra genom Mamma) men i gymnasiet började vi i samma klass och börjad ehänga tillsammans :)
Sofia fick sitt andra barn förra Måndagen (en liten Emil) som vi fick träffa.. Ja å sedan fick vi ju träffa alla andra barn oxå.. Sandra har två killar & Sofia har en pojk innan...
Alltid lika roligt att ses, önskar att även dom bodde närmre mig så man kunde hänga oftare igen!

KALASDAX är det idag med besked. Ängla som vaknat vid 10 snåret varje dag vaknade i dag kl 6 och skulle upp!
Kl 16 är det kalas här hos mormor eftersom hon fyller på Torsdag.
Så strax ska jag klä på mig och fixa BRATZ tårta bla..

I morgon bär det av mot STOCKHOLM ´å Mallan & Anita (mina fantastiska gammelmostrar).
Ska bli härligt när vi väl kommer fram & jag hoppas barnen sover i bilen.
På Måndag är det Polar Priset några timmar på eftermiddagen.. Tis fyller Ängla (blir hennes dag), sedan ska Emil på ett möte (japp det handlar om det jag skrev om för ett tag sedan..spännande!)
Sedan ska vi hälsa på min morbror Johan & hans Eva!
Vi har inte bestämt hur länge vi ska stanna, men vi måste vara hemma till de 6 SEP då Nästa kalas för Ängla ska hållas i Färlöv!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: sanna

Åh vad trevligt. Hade velat vara hemma och träffa er.

2009-08-29 @ 12:20:30
URL: http://sanna88.blogg.se/
Postat av: Mia

Har du cokså spelat handboll. Vad skoj! Jag med, från tvåan till nian typ... Vilket lag spelade du i?

2009-08-29 @ 14:26:01
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så härligt att inte ha några måsten och bara kunna göra som man vill! Skönt med lite semester...



Hoppas att ni har en riktigt bra resa och att allt går bra med Emils hemliga möte.... =)

2009-08-29 @ 16:18:55
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: anna-Karin

Hej har satt in pengar för armbandet nu, men jag tror jag glömde det hos Annika.

Ha det så trevligt i stockholm och hälsa Mallan och Anita.

Kram

2009-08-30 @ 09:14:55
Postat av: Birgitta

Åh jag är så nyfiken på vad Emil har på gång!!

Lova att skriva och berätta när du kan???

Hälsningar En gammal Emil fan

2009-08-30 @ 11:53:29
Postat av: milo

Kör försiktigt och lycka till i Stockholm. Jag ringer till dig på Tisdag, du vet varför. Längtar efter er allihopa. Hoppas ni har det bra.

2009-08-30 @ 14:04:48
Postat av: Hanna (en läsare)

Du får berätta hur den där bristnings-krämen var, om den var bra och så... :-)

2009-08-31 @ 09:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0