Liseberg del 2

Vilken underbar dag vi hade på LISEBERG.
Visst det var en massa folk, men barnen hade så roligt.
Speciellt Oscar & Ängla som är lika gamla (skiljer 2 veckor mellan kusinerna).

Jag tror jag låter bilderna tala :)


Kusinerna var glada över att träffas! Här i kön till åkpassen..
Köa fick vi göra en del, men det är sånt man får räkna med..
Synd att vi bor så långt ifrån varandra!


Ängla är tuff när det gäller karuseller..
Hon åkte till och med Lisebergsbanan med mig!
De ni när man är 5 år!
Men jag var sjukt rädd att hon skulle åka ur fast att hon hade längden inne och ångrade direkt att när vi satt oss..


Mamma som inte är så förtjust i att åka karuseller är mer förtjust i att ta lotter :)
Men denna vann jag till mamma med mitt turnummer 12.


Vilda med morbror Pappa & Ängla


Bus kusin Matilda


Här åker dom en båt...
Ni ser hur dom myser tillsammans :)
Härligt att se!

Nu är jag i Karlsborg, så skönt!
Ska försöka ta det lugnt så att min kropp får vila..
Den har sagt i från lite på senaste..

Vi hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Karin

Så roligt det ser ut. Blir jättesugen! Vi var påväg till Bakken i somras, men det blev ösregn. Ha det så skönt nu! Kram

2009-08-23 @ 21:13:13
URL: http://ellasmat.blogg.se/
Postat av: emelie

synd att vi inte träffades på liseberg, ja leta lite gran när ja gick runt efter dig, skulle varit kul att träffa dig men ja såg er inte, kram emelie

2009-08-25 @ 17:26:52
URL: http://annaemeliebergstrom.blogg.se/
Postat av: emelie

synd att vi inte träffades på liseberg, ja leta lite gran när ja gick runt efter dig, skulle varit kul att träffa dig men ja såg er inte, kram emelie

2009-08-25 @ 17:27:30
URL: http://annaemeliebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0