Oooops...

Vad glad man blir när man precis somnat barnen, fortfarande går i nattsärk och börjar damma för att sedan hinna med en hel del innan svärföräldrarna ska komma på lite mat och BVC ringer och säger att vi skulle varit där nu och ber oss komma så fort som möjligt!
TJOHO!

(typiskt mig att blanda ihop dagar & tider kan jag säga)

Har nu hunnit med det mesta och maten står på spisen och vi väntar in farmor & farfar!
Här ska serveras Qorn (stavas!?) och Stina´s underbara rotfruktspuré!
Hoppas att det ska smakas.
Och jag har ju sån tur att vännerna kokar & bakar till mig (M&M&M) så det blir en kladd kaka med glass till efterrätt!
MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaka loi vaksit madja nitaloj strenka

2009-08-20 @ 22:57:05
Postat av: mio

vad är det för vänner, ge mig dom!! ;0) Själv ska ajg på kräftskiva med familjen, ska bli så mysigt. ha en härlig helg!

2009-08-21 @ 16:20:53
URL: http://mmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0