Sovmorgon

Sitter & äter frukost efter en skön sovmorgon till 9:30!
Men den behövdes. Älvin skrek från ca 16.30 till läggning i går.
Ja någon vilo paus på ca 30 min tog han i famnen på mig, ja och när han åt..
Tydligen var han lite galen tidigt i morse för en frustrerad pappa kom & lämnade över ett gråtande barn till mamman (jag!).
Där somnade han i famnen bums, säker av utmattning.
Den store pojken för den delen oxå, fast inte i min famn!

Har lurat ett tag på att köpa en begagnad liggvagn.
Jag känner mig ganska instängd faktiskt att inte kunna göra saker..
Emil är en hemmaräv som gärna lullar runt hemma varje dag, men inte jag.
Nu har jag suttit inne i 9 månader med en värkande kropp.
Nu vill jag ut!!
Med Ängla tog jag tåget redan då hon var 11 dagar och vi var alltid eller ofta på äventyr.
Idag hittade jag en på blocket (väldigt billigt) som jag tror jag ska slå till på!
I så fall kanske jag tar en sväng till stan i morgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker jag absolut att du ska göra!

2009-08-14 @ 11:46:25
Postat av: louise&Isabella

Har du ingen vagn nu??

2009-08-14 @ 16:26:23
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0