Städning...

Ännu en hyfsad natt :)
Dom är duktiga om nätterna må jag säga.
Så var det inte med Ängla, så det är väl det enda som är enklare med två än så länge ;)

I dag är det städ dag, så jag ska väl hoppa ur morgonrocken & få något gjort antar jag!
Lilla skrik-Pelle sover just nu, vilket inte är vanligt på dagarna längre..
Dom sover endast om vagnen är i rullning just nu eller med pappa i sängen.
Det senare är inte jag så förtjust i eftersom jag vill ha honom här nere & inte sovandes i en säng hela dagen :)
HA HA... Lite ego får man va, men jag suktar efter vuxenkontakt!
Ska verkligen bli härligt att hänga med morsan en vecka!

Får väl se vad som händer i eftermiddag!

HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0