lite bilder..



Älvin & Vilda börjar bli stora bebisar.
Dom börjar lära känna oss och tvärtom.

Dom är två underbara bebisar som tagit oss alla med storm.
När dom ligger så här bredvid varandra kan man ibland inte fatta att det är sant att vi fick två små liv!

Älvin & Vilda är redan kända i Karlsborg och vi får stanna nästan hela tiden på våra promenader och Ica besök :)




Vilda har lett ett tag medan Älvin precis har börjat!
Det finns inget mer underbart än när man får ett stort leénde..
(Kolla in Vildas smile!)



Här är det små pyjamas grisar.. Älvin håller på  att somna medan Vilda är klarvaken.
Dom är inte alltid synkade om man säger så ;)



Min älskade farmor försöker jag hälsa på ofta!
Hon har alltid funnits för mig och min bror & när jag är hemma försöker jag hjälpa henne så mycker jag kan eller bara vara sällskap.
Farfar är oxå hemma men han har blivit så gammal.. Inget kvar av honom knappt.
Man blir verkligen ledsen när man ser det.
Det händer så mycker mellan gångerna man är hemma :(

Stora syster njuter av tiden hos mormor.
Mormor har ju nämligen Disney channel :)
Tur att vi INTE har den kan jag säga, för då hade hon inte gjort annat hemma.


(så här sitter Ängla mest hela dagarna.. Lite lek emellan...)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh, längtar så tills jag får träffa de små! Ja, deras mamma, pappa, o syster oxå såklart. :D

Kraaam

2009-08-27 @ 18:46:49
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så söta dem är !!

2009-08-27 @ 23:01:09
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0