Morgon stund har guld i mun..

God morgon!
Så spred sig lugnet i huset för 1 minut.
Ängla på väg till dagis.
De mornar hon ska i väg är stress, stress, stress!
Hon är en sjusovare vilket gör att hon aldrog vill gå upp. Hon äter frukost i snigelfart..
Tjat, tjat, tjat!
Jag vet att det är mitt val att ha henne där 3 dagar i veckan.
Fast jag tycker inte att det är ett val, det är en skyldighet gent emot henne.
Hon är 5 år & behöver det!
Hon börjar skolan om mindre än ett år.
Så även om det är stressigt så är det värt det! Helt klart!

Nu dricker jag en mugg kaffe, Älvin ligger på filten & leker och Vilda sover.
(lik sin syster på alla sätt!)

I dag är det städdag, men får se vad som hinns med.
Emil har jobb kl 12:30 (begravning i stan) sedan ska han köra skit till tippen!
Efter det har han rep med sin barnkör inför helgen på lilla eller stora torg (vet inte vilket torg det blir).
I stället för talangtävlingen "Julstjärnan" kommer det i år vara en barnkör.
Så jag antar att det blir städning i morgon i stället!

För er som bor i trakten och inte har något för er på Lucia (13 DEC) så kan ni komma & kolla på lilla mig i en kyrka utanför Hörby.
Där håller jag, Jonas & deras kör julkonsert.
Kan tänka mig att det kan komma ett lite luciatåg oxå :)
Hoppas vi ses!
(exakt plats och tid meddelas närmre)





Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag kommer gärna....hade varit mysigt. När får vi reda på platsen och tiden? kram

2009-12-03 @ 13:19:24
URL: http://elles.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag kommer att vara där! I kören.....

Ha det gott!

2009-12-05 @ 13:07:27
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com
Postat av: SANNA

GUD VAD FIN BILD ZARA

2009-12-05 @ 17:08:10
URL: http://sanna88.blogg.se/
Postat av: var ska mi vara på söndag och sjunga???

2009-12-10 @ 15:50:27
Postat av: var ska ni sjunga på söndag

2009-12-10 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0