My Day

Har lånat min systers data, får se när hon vill ha tillbaka den..
Snabbar mig att skriva lite..
Tiden bara rinner i väg här.
Dagen blev mer lyckad än jag trodde den skulle bli faktiskt.
Halsbandet är inte funnet, men kunden är en fin person & jag tror vi ska hitta en lösning.
Trist bara att hon inte kunde ge sin mamma smycket idag på hennes dag :(

I dag har jag & Emil tagit en promenad i det kalla vintervädret.
-15 var det i morse! BURR!
Sedan har jag förberett förrätten & efterrätten till i morgon.
Vi ska fira in det nya året hos min bror och hans familj + deras vänner.

Till förrät har jag gjort champinjon & parmesan risotto.
Till efterrätt har jag gjort Cheesecake (fryst) med hallon.

Huvudrätten står min bror & hans fru för!

Vi hörs i morgon! Nu ska jag snart krypa ned och läsa,,

Förresten, gissa vem som tog flaskan med NAN i dag?
Älvin.
Den killen kommer vi aldrig förstå oss på ;)

Kommentarer
Postat av: milo

Den prinsen är mycket lik sin far, går sin egen väg, allt ska vara perfekt annars får det vara, gärna lite bekväm när det passar och med världens charm i ögonen.( var jag taskig mot Emil nu, ha,ha) Vad skönt att han tar flaskan igen, det underlättar lite. Hälsa alla prinsar och prinsessor från oss. Kram

2009-12-31 @ 09:32:23
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0