Deltävling 3

Inget vidare startfält tycker jag personligen..
Jo, artisterna är det inget fel på men låtarna är sådär efter en lyssning på 1 min.

Svårt att tippa denna gången!

FINAL: MOLLY SANDÈN - Har den enda låten i startfältet som jag diggar. En fin ballad och hon sjunger fantastiskt.
              E.M.D - låten är nog den sämsta jag hört med dem,men dom sjunger bra & har fin utstrålning. Att sedan alla                       flickor bland svenska folket tycker dom är tok snygga & röstar för det försämrar ju inte oddsen. 

ANDRA CHANSEN: Inte en aning faktiskt. Men tippar BWO & VELVET


Känner mig bättre idag, men är ändå ledsen. Vet inte riktigt varför.
känner för att gömma mig här hemma... Har blivit bjuden att äta hos Maggan & sedan kolla på schlagern.
Har tackat ja, för jag vet att det är bättre att komma i väg än att sitta ensam när man känner sig ledsen.
Hoppas jag bli gladare snart, men att vara orkeslös tär på mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du, säg till om du vill ha hjälp. Eller om du behöver åka till stan. Du behöver ju inte sitta å asa på bussen om du ska in dom tider som jag kör. Jag VET hur hemsk bara promenaden till hållplatsen är när man är gravid och har det kämpigt.

Ängla får gärna hänga med oss på öppna förskolan på måndag, så kan du vila eller pyssla med vad du själv vill. Jag lämnar henne efteråt HELT utmattad, jag lovar ;)



Bara skriktill Zara, när du än behöver avlastning eller hjälp. Jag vet hur det är att gå omkring i en "trasig" kropp och inte ha orken att tvinga den hänga med.

2009-02-21 @ 21:25:03
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

hej



Stackars dig!!! Ängla har tur som har dig som mamma. Hon har också tur som har farmor farfar och Milo.. Var rädd om dig!!! Jag vet att du gör så gott du kan!! Hoppas ni kommer till Kbg snart så vi kan ses!! Kram

2009-02-22 @ 09:55:56
Postat av: Pillan

Hej Zara!

Satt och läste i en skvaller blaska på jobbet och såg att ni ska ha tvillingar vad mysigt=).

Jag är med gravid fast med första barnet vilken lycka det är.

Hur mår du då?Kram

2009-02-22 @ 10:18:21
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0