Död mus!

För ett tag sedan läckte det lite ur tvättmaskinen och vatten rann ut över golvet.
Efter det kom en otäck lukt som jag inte fick bort trots att jag putsade & fejade..
Så jag sa till Emil "Jag tror det ligger en död mus där inne"
Han gick in tittade, sniffade och vände:
"Jag känner inget"
Jag har påpekat denna doft ett tag eftersom den suttit kvar..
Idag ska de komma några och kolla vattenmätaren som sitter just där inne.
När jag höll på att tömma allt som stod runt omkring där, vad låg då inte där stelt som en pinne.
Jo, en död mus! Ja, tänk om man kunde lita på vad jag sa någon gång! 
Fy vad äckligt, å där har jag gått in & ut å tvättat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemskt, men musen var nog ren vid det laget(hoppas jag).

2009-02-23 @ 16:15:45
Postat av: pillan

Tack så mycket önskar er detsamma.

Ja visst har hunden fint namn ser att eran dotter med heter Ängla fast dom har olika stavningar hehe.

Usch vad äckligt med en död mus kan tänka mig hur illa de måste luktat.

2009-02-23 @ 21:34:19
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0