skidbacken

http://www.kil.se/upload/Forvaltning/Kultur_Fritid/Turism/slalombacke.jpg

Min fina tjej Ängla är idag med farmor & farmfar för att åka skidor för första gången :)
Hon hade tvekat lite när hon såg de stora backarna. Såg en aningen för läskigt ut.
Ska bli grymt roligt att höra hur det har gått för henne när dom kommer hem.
Änglas farmor & farfar är toppen på att hitta på saker med henne..

Själv har jag sovit typ hela dagen.
Eller läst, vilat, sovit osv..
Är helt slut. Jag hatar att vara trött.
Hoppas jag inte blir förslappad av att vara hemma. Men jag tror detta har med infektionen i kroppen.
Brukar endå ha lite mer energi..

Nu ska ja laga middag till herrn i huset som sedan ska repa.
4 dagar till premiären!

KÖP BILJETT HÄR


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Spännande med tvillingar! Själv har jag en liten Juni på 2½ månad =)



Tänkte fråga var du köper dina tags/smyckesbrickor som du stansar på? Är sugen på att pyssla lite nu när jag är mammaledig...

Hälsn. Linda

2009-02-10 @ 16:51:02
URL: http://www.fragansia.se
Postat av: Åsa

Vad duktig Ängla e=) Söta flickan!

2009-02-11 @ 19:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0