Snökaos

God morgon blogg världen!

Här i skåneland vräker snön ner.. Jag och Ängla fick pulsa oss fram till dagis idag..
Men det är härligt för barnen att dom äntligen kan åka lite pulka.
Dom var inne när jag kom idag, men jag hoppas att dom går ut efter lunch så dom kan åka lite pulka som sagt.
Jag kan ju inte dra Ängla i pulka nu, annars hade jag gärna gett mig ut i eftermiddag.
Behöver komma ut..
Ska höra med henne om hon vill åka lite i backen själv, men oftast vill hon att någon åker med.

Hon gjorde ju debut i skidbacken i går vilket hade gått super. 
Hon började i barnbacken.
Men sedan åkte dom lift upp i en stor lång backe och hon tog sig ner tillsammans med sin farfar.
Efter det tyckte hon barnbacken var en baggis och åkte den själv och svängde när farmor sa att hon skulle :)
Hade verkligen velat se det!


Det är tur att man läser lite bloggar nu när man är helt off från jobbet & stan!
Englashowroom.com visade denna underbara väska från H&M som jag genast klickade hem.
Har letat efter liknande länge :)


bild H&M

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att Ängla åker skidor, då tycker jag det är dags för familjen att i framtiden åka på skidsemtrar:-) Jag kan följa med som barnvakt i backen...... ( mer än gärna....)



Hoppas att du får en bra dag! Kram Emma



2009-02-11 @ 12:39:10
Postat av: elin

fin blogg :)



grattis till bebisarna i magen.

hoppas dem blir lika fina som du.

eller inte hoppas man vet att dem blir det.



Kram på dej ! <3

2009-02-11 @ 14:27:20
URL: http://elinmarkluund.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Det var en fin väska. Den gillade jag.



Hoppas allt är bra med er alla tre och med de små liven som bor i din mage. Jag tycker att det är så roligt att du ska ha tvillingar. Jag gick med i Svenska Tvillingklubben när jag väntade flickorna. Det kostade ganska mycket, tror att det var 400,(vet ej vad det kostar nu för jag gick med år 2001, så det är ett tag sedan) men då fick man en pärm med all info man behöver om att vänta och ha tvillingar. Man fick även ganska mycket rabatt på tvillingvagnar och annat. Har du kollat in Svenska Tvillingklubben? Det finns säkert många, många fler sidor nu än vad det fanns då. Då fanns bara den. Men...utvecklingen går ju framåt, som tur är.



Hälsa Emil och gullungen Ängla.



Kramar från



Carina och barnen

2009-02-11 @ 16:39:57
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0