Söndag

Idag är det bara 1 vecka till jag ska åka hem till mamma & resten av familj/släkt i Karlsborg.
Det ska bli så otroligt skönt. 
Slippa känna allt ansvar här hemma över att vara den perfekta mamman, perfekta sambon, matlagning, städning & tvättning. 
Om bara för 1 vecka så ska det bi underbart.. 
Hemma hos mamma är det enda stället jag får vara "liten" på..

Hade en jätte trevlig kväll hemma hos Maggan & Pierre igår.
Med god mat & efterrätt.
är glad att jag gick dit, för det gjorde mig gott.
Ja, förutom att jag åt alldeles för mycket vilket jag inte kan längre.
Magen blir helt stel & det gör nästan ont. 
Måste lära mig att jag inte kan äta som förr längre.
En av bebisarna kände nog att den inte fick plats, för den la sig mitt på magen och bara tryckte ut skinnet..
Häftigt att jag redan kan känna barnen på utsidan..
Ja, man kan redan känna sparkarna på utsidan oxå, trots att jag vara är i 20 fulla veckor.
Vart ska det sluta ;)

Idag blir det en lugn dag här hemma.
Emil har föreställning och jag hoppas att jag och Ängla kan få en fin dag utan bråk tillsammans..

Emils underbara syster har skrivit så kloka ord på sin blogg:
amandasigfridssons.blogg.se
Läs om ni har tid!

Ja 3 rätt av 4 i min gissning av Melodifestivalen :)
Inte illa..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej hlärtat,hoppas det känns bättre idag..När du kommer blir det lugna gatn bara vila o bli killad i håret..var rädd om dig.puss

2009-02-22 @ 10:46:02
Postat av: Zandra

Hej vännen.. Snart får du komma hem till mamma och bli ompysslad. Viket du om någon är mer än värd..!

Du är bland de stakaste jag känner.. Det är helt okej att inte alltid känna sig lika stark, även de bästa får känna sig små ibland :) Då samlar man nya krafter, starka o friska. ingen är perfekt..Men Du min vän. Du är stark o du är bäst!

Jag tror på dig!



STOR KRAAAAM!

2009-02-22 @ 16:14:44
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: carro

Då MÅSTE vi bara ses!!!!!! Pöss på dej

2009-02-23 @ 10:40:27
URL: http://caroline79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0