TACK!

Tack för alla fina tips om vagnar!
Jag har kollat på alla tvillingvagnar i alla butiker, å dessa var de jag fastande för.

Tack oxå för era fina kommentarer ang "vänskap"!


Då var det en ny dag, som jag hoppas blir bättre än gårdagen.
Orkar inte vara ledsen mer nu faktiskt. Har nog som jag har det.
Äter frukost nu & sedan ska jag få iväg lillan till dagis.. Därefter brukar jag ha min stund framför tv.n eller en lur i sängen :) Oftast är det som någon slår mig med klubba i huvudet runt 11, å då är det skönt att vila.
Å jag får vila :) 

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nåt som jag verkligen uppskattar dagligen e precis som du säger, att vagnen e lätt o smidig, man släpar den ut o in i bil, upp o ner i trappor mycket mer än man tror...plus att man har en hel del andra grejer med sig :) !!!!!! good luck!

2009-02-25 @ 09:42:48
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Sarek-Jessica

Vi hade en vanlig (enkel) Carena-vagn till Lovisa och Loa som vi var jättenöjda med. Lätt och smidig. Det enda som jag saknade var att den inte hade fullt lika bra stötdämpare som t.ex. en Brio-vagn. Och så var hjulen för små för att kunna köra den på vintern i snön. Men ni har ju inte fullt lika mycket snö där nere i söder som vi har här uppe norr.:-)

Kraaam!

2009-02-25 @ 15:09:13
URL: http://www.2barnsmorsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0