1:a dagen

... gick ju bra :)
Var tvungen att åka och stor handla (skulle ha gjorts idag sedan innan), Emil var så klart med och hjälpte till. Men han är inte van att jag inte kan göra något. Han är faktiskt ganska bortskämd, för jag gör i vanliga fall en hel del.. De två tunga kassarna stod kvar på packningsplatsen när han körde iväg med vagnen efter att han lastat sina två :) När han kom på det tittade vi på varandra och skrattade, han är medveten om de ;) Tihi..

Fick lunch av Maggan som är mammaledig (tur det!) Så man kan ligga å glo i hennes soffa ibland!

Sedan skulle Ängla hämtas och idag gjorde jag lyxmiddag- vofflor!! Inte så nyttigt men så gott..

Ska lägga Ängla om 30 min sedan ska jag lägga mig och glo på tv:n lite.

I morgon ska jag medverka i ett radioprogram på radio Kristianstad kl 11:00.
Var oxå bokat innan och är ju som tur var inte ansträngande. 
Å Emil kör mig till dörren och hem igen!



Kommentarer
Postat av: carina persson

Vill du att jag plockar fram lite bra böcker till dig och skickar mail om vilka jag har så får vi se om där är något du vill läsa. Jag har ju massor med verklighetsbaserade böcker, som du gillar. Har du läst ut de andra två? Sanningen om Gömda får du behålla, för jag har dubbelt. Den andra vill jag gärna ha tillbaka, men det är absolut ingen brådska.



Kram från



Carina och barnen

2009-01-28 @ 19:30:08
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0