dagens citat

Tre tonårs tjejer kom fram till kassan och skulle betala en scarf.
Den ena tjejen mummlar lite och jag hör:
"Kanske en dum fråga men, var du på grammisgalan?"
Ja, det var jag faktiskt.
"Men vilken kändis känner du?"
Ha ha vad roligt.. Vad svarar man på det!!?


i morgon kl 6 tar jag bussen till stan & till tåget.
Ska till göteborg för att sjunga på showcase.
En massa artister uppträder för en massa arrangörer som förhoppningsvis bokar en sen!
Hoppas hinna in en sväng på Gina Tricot som vi inte har i K-stad..
Behöver lite långa linnen i fina färger som jag vet att dom har där.


Själv har jag handlat som en tok på senaste..
Men INTE till mig själv. Utan till RENT!
Jag är kostymör tillsammans med Emil vilket jag ångrar en del.
Shit, det är skit svårt!
Å så mycket kläder det behövs..
Sedan har jag en vilja och ensemblen en vilja.
Men nu börjar det mesta falla plats, så i helgen kommer jag spendera tiden på teatern för att testa allt på ensemblen. Hoppas dom 'är snälla mot mig och mina val..

KRAM ZARA



Svar på några frågor:

Ang. medicinen mot min ångest så rekommenderar läkaren att man slutar.
Klarar man inte det vet jag att man kan få hjälp. Dom håller koll på en på MVC :)
Men jag åt inget under graviditeten med Ängla häller. Tror man får extra krafter när man är gravid. Ja i alla fall jag..

Precis som jag skrev innan så får man oftast dåliga ägglossningar när man äter den typen av medicin.
Denna gången fick jag det därav hjälpmedel.
Med Ängla blev jag gravid direkt utan hjälpmedel.

Kommentarer
Postat av: linn syrra

haha, fick ett gott skratt om det du skrev om brudarna som kom fram till dig ^, många i min klass har frågat om jag såg dig på grammisgalan, (måste dom ens fråga? haha). hoppas allt är bra med dig och din underbara mage! som en vän sa till mig en gång som stämmer väldigt bra in på dig " du är en förebild, och även om du inte vill så kommer folk se upp till dig och det du åstakommit i ditt liv" jag älskar dig <3

2009-01-15 @ 22:15:30
URL: http://cryyourtears.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Hi hi hi... "vilken kändis känner du?" hahahhahaa! :-)



Det är ju bara att inse att varesig man är kändis eller inte kändis så är man ju bara en vanlig människa eller hur?



Angående Rent så vore det så skoj att gå och titta och lyssna på den, men jag har BF 18 februari så man kan nog kanske inte planera in att gå på musikal just runt det datumet.



Stort lycka till med kostymeringen! (eller vad det kallas haha)

2009-01-16 @ 18:44:36
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Olle

Du skulle räknat upp alla kändisar du kände. Men det hade väl tagit minst en kvart?

2009-01-16 @ 22:08:50
URL: http://cannibal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0