Lite bättre..

Så skönt, idag känner jag mg bättre. Visst är jag snorig men inte lika hängig i kroppen!
Finns ju en hel del som hänger efter här hemma, för gör inte jag det så gör ingen annan häller det!
Ska ändå ta det lite lugnt så att det inte blir värre till i morgon då vi ska till GRAMMS

Det hela börjar med mingel & fördrink kl 16:30 och jag hoppas att vi ska hinna upp i tid till det.
Sedan börjar själva galan för oss kl 18:00.
Kl 20:00 sätts tv sändningen igång och vår kategori ska faktisk vara direkt sänt.
Vi har fått våra platser som är kanon och tillsägelse att vi sångerskor ska sitta längst ut..
Spännande..

Självklart hade det varit underbart att få hänga upp en grammis på väggen men det är inget jag förväntar mig.
Men om inte vi får den hoppas jag att den går till Lasse Stefanz.

Ni får kolla in oss och de andra i GRAMMIS GALAN på TV4 KL 20:00

Håll tummarna för oss!

Kommentarer
Postat av: HeLeNa

Vi ska verkligen hålla Tummarna! =)

Johan & Ja ska sitta bänkade på Hotellet i Stockholm, Dagen efter åker vi till Mexico 2 veckor tillsammans me Mamsen, Papsen, Syrran & Richard! YeeeHaaa!

2009-01-06 @ 12:30:49
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: Namellew

Heja Sarek! Lycka till!

2009-01-06 @ 13:48:39
Postat av: carina persson

Självklart håller vi tummarna för er. Glöm inte att hälsa Stina och Jessica från mig och barnen. Gulliga Stina som skickade sin fina bok till mina barn när Peter hade dött. Och Jessica som skrivit så mycket fint till oss.



Jag hoppas att ni vinner, Zara. Skönt att du är lite bättre också. Jag har halsfluss, som sagt. Och idag har jag 39.9 i feber. Inte så roligt.



Hälsa Emil och Ängla.



Kram från familjen Sjögren-Persson

2009-01-06 @ 15:10:06
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Anna-Karin

Klart vi ska titta! Lycka till vi håller tummarna.

2009-01-06 @ 20:19:48
Postat av: Mamma

Självklart ska vi sitta klistrade framför tvn...Håller tummarna för er hälsa till allihop..Lycka till puss

2009-01-06 @ 20:53:54
Postat av: Zandra

Tummarna kommer hållas hårt imorg... Kram! ska passa på att säga att om du fått nåt konstigt mail från mig så är det inte jag som skivit det... nån har hskat sig in på både msn o mail...

2009-01-06 @ 21:33:53
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Johan R

Liten fråga... får ni betala för era biljetter?



Kram

/J

2009-01-07 @ 12:31:01
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0