snurrigt..

Ny tränad och precis ätit middag. Underbart!
Fick ett nytt pass att köra idag av instruktören på gymmet.
Kommer ju inte komma i maskinerna jag kört tills nu så länge till.
Så nu blir det mest kondition & armar...
Känns skönt att kunna träna och jag ska göra det så länge det går.

På jobbet är det förvirrat ;)
Vi har haft dam avd på ovanvåningen och Divided & Herr på nedanvåningen till nu.
På några dagar har hela dam flyttats ner och allt det andra upp.
Jag som varit på Acc innan har nu börjat på Divided (igen!)
Ja, varken vi eller kunderna hittar något.
Men det blir nog bra tillslut.

Om jag fått kommentarer ang. magen idag! JA!
Får nog snart stanna hemma tills bebisen kommit ut..

Endel undrar vad det är för slags hjälpmedel vi fått ta till för att bli gravida denna gången.. 
Eftersom jag har panikångest äter jag medicin för det (inte nu längre eftersok jag är gravid). Medicinen har gjort så att mina ägglossningar försämrats.
För att få igång det igen fick vi jag äta Pregometin som gör att ägglossningen blir starkare.. pregometinet kan dock göra att det släpper ifrån sig 2 ägg (OOOPPPPS!)
Nu vet ni!


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hejsan! Du har en utmärkelse att hämta hos mig! KRAMAR

2009-01-14 @ 20:38:08
URL: http://www.metrobloggen.se/evam
Postat av: Anonym

visst är det härligt att träna bara man väl kommit igång.jag tränar på gym varannan dag..De ska bli spännande att se om de är två eller en bebis,väntar med spänning..puss

2009-01-14 @ 22:03:09
Postat av: mamma

de var jag som skrev om spänningen glömde fylla i mamma..

2009-01-14 @ 22:04:44
Postat av: Dj Todde

STORT GRATTIS ER ALLA IFAMILJEN!

2009-01-14 @ 22:35:39
URL: http://deejaysweden.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hej Zara! Jag har också panikångest och äter också medicin mot det. En antidepressiv. Nu undrar jag om du själv fick välja om du ville fortsätta med medicinen eller om läkarna avrådde dig att fortsätta ta den? Sedan skriver du här att du fått äta medicin för ägglossningen. Upplevde du det som svårt att bli gravid när du tog medicin?

2009-01-15 @ 17:06:37
Postat av: Anonym

Tack Zara =)

2009-01-15 @ 17:33:06
Postat av: Märta

2 st barn? Det var inte illa :D Guud så skojj! Om du inte orkar med dom så får du skicka dom till mig, hahaha ;)

2009-01-15 @ 18:36:58
URL: http://marthaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0