BY ZARA

Under tiden då jag var gravid med Älvin & Vilda fick jag kontakt med olika tvillingmammor (som fått) men även med mammor som väntade tvillingar precis som jag.
Jennie är en av dem som hörde av sig, och vi har mailat under tiden vi varit gravida för att stötta varandra.
Jennie var beräknad 4 dagar efter mig (tror jag att det var) och även hon gick full tid & fick ättas i gång!
Hon hade oxå precis som jag en tuff graviditet med mycket smärta i kroppen.
Så nu när hennes tvillingar också kommit till världen (oxå en pojke & en flicka) gjorde jag ett smycke till henne eftersom jag vet exakt vad hon gått igenom och vad hon fått :)



"STJÄRNOR PÅ LÄDERBAND"
(Stjärnorna är i silver 925, äkta läderband)



"DEN AVLÅNGA BERLOCKEN MED KULKEDJA"
(Silver 925)


"ÄLSKAD VÄN"
(silverpläterat hjärta & kedja)

Vid intresse maila:

[email protected]

Kommentarer
Postat av: anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Så snällt av dig! Då måste hon blivit jätteglad!

2009-07-31 @ 15:24:10
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det blev jag!!!=)

Tusen tack igen Zara!

Kram...

2009-07-31 @ 20:05:29
Postat av: Jeanette-tjejen som älskar att fota

Hej Zara, har mejlat dig nu angånde ett halsband :)

2009-07-31 @ 21:35:39
URL: http://jeanettemm.blogspot.com
Postat av: Åsa

så gulligt

2009-08-01 @ 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0