Mvc (igen, trodde det skulle vara över!)

God morgon!

Tack igen, ni är för gulliga! Vad gjorde jag utan era fina ord, tips & råd!?

I går en stund efter jag lagt mig fick jag kraftigt ont i magen & uppåt mellangärdet.
Väntade en stund men sedan kom vi överens om att i alla fall ringa in. Inte för att jag trodde jag skulle föda, utanför att havandeskapsförgiftning kan börja så..
Hon tyckte att vi kunde komma in & ta prover för att vara på den säkra sidan.
När vi kom in gick det snabbt & lätt och efter en och en halv timma var vi klara!
Allt såg bra ut, men dom tog nya leverprover eftersom klådan på magen kommit tillbaka & blivit värre.
(har varit bra ett tag!)
Skönt att jag mådde bra i alla fall..

Nu ska vi strax in till barnmorskan för rutinkontroll..

I dag börjar förresten Kristianstadsdagarna!

Ha en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Ska ni in till stan ikväll? Jag ska in med bara Markus. Han behöver vara ensam med mig lite. Det är så tufft nu, både för honom och för mig. Vi behöver ta hand om varandra lite, bara han och jag.



Idag är det min pappas dödsdag. Tufft tid med sommaren eftersom både min pappa dog då och Peters olycka inträffade då. Men jag gör så gott jag kan nu för att se det ljusa och positiva som finns kvar, särskilt efter Peter eftersom han är pappa till mina tre barn.



Hälsa Emil och Ängla.



kram



Carina

2009-07-03 @ 11:08:03
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0