Å´ÄNNU MER BY ZARA


MÅNGA POPULÄRA MAMMOR FINNS DET :)
(silverpläterat)

I går tog en tjej kontakt med mig ang studentpresent som hon missat att införskaffa.
Som tur var hade jag en amulett kvar hemma så jag kunde fixa ett smycke till henne med önskad text.
Ett nöje för oss båda kan man ju säga :)

"AMULETT RINGEN MED SVARTA HJÄRTAN!
CARPE DIEM-fånga dagen
(silver 925)

Min egen "lilla" (som inte är så liten längre) kusin tog igår studenten i STHLM.
Tyvärr kunde jag inte närvara pga magen & avståndet.
Men från mig och min familj (mamma&bror m familjer som betalade materialet) gjorde jag att smycke till honom.
Jag hoppas att han uppskattar det, men det är svårt att köpa en present till en 19-åring.
Som dessutom ska skickas på posten.
(inga glas här inte)
Men att få något som någon annan gjort och lagt sin själ i brukar oftast vara omtyckta.
Det är i alla fall tanken som räknas.


"BERLOCK/TAG MED PERSONDATA+KULKEDJA"

(TOBBE FYLLER SAMMA DAG SOM MINA BEBISAR ÄR BERÄKNADE, DAGEN INNAN MIG. TOBBE VAR BERÄKNAD PÅ MIN DAG!)


Kommentarer
Postat av: mamma

Tobbe ringde, han var jätte glad över halsbandet.

2009-06-05 @ 21:01:07
Postat av: sanna

Han blev jätteglad ska jag säga och bar det hela kvällen. Christian blev också impad och skulle tydligen ringa för ett eget.

2009-06-06 @ 22:56:38
URL: http://sanna88.blogg.se/
Postat av: marlén

HOn blev jättelycklig över sitt "carpe diem" halsband, Tusen tack för hjälpen!

2009-06-15 @ 20:17:42
URL: http://marlensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0