Ännu en rubrik!

Ängla leker "High school musical" och jag har vilat en stund.
Emil sover som vanligt som en gris.. 
Tur att man har en dotter som roar sig själv.

Har pratat med förlossningen (ville veta om jag var tvungen att komma in eftersom jag väntar tvillingar. Dom har ju sagt innan att jag ska åka in om det är något). Men det behövde jag inte. Skönt. Förklarade att jag inte kände mig orolig eftersom jag gått så länge som jag gjort. Hon höll med, för man stoppar inte upp det när man är så pass långt gången.
De flesta tvillingar som föds i v 35 får ju åka hem efter några dagar och behöver inte ligga i kuvös.
Mina bebisar var ju även ganska stora i magen enligt ultraljudet :)
Däremot skulle jag höra av mig igen i kväll om det inte gett med sig.
Får väl bli efter Emils konsert i så fall.
Han ska vara i väg mellan 15:30- ca 20:30, känns väl sådär en dag som denna. Men jag är en stark kvinna!

Får väl fortsätta att "känna efter" (man kan ju inte göra annat) och pula med det som jag orkar med.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du är ursäktad! :)

2009-06-07 @ 14:07:03
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han har väl mobilen på om det skulle dra igång på allvar med förlossningen?

2009-06-07 @ 14:18:27
Postat av: Johanna Månsson

Redken tävlingen är nu avslutad, se efter om just du vann!

2009-06-07 @ 15:05:43
URL: http://johannamansson.com
Postat av: mamma

ja du är en otroligt stark kvinna som står emot det mesta här i livet.Men ibland kan även den starkaste behövas tas om hand glöm inte det..puss

2009-06-07 @ 16:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0