Det går i ett..

I dag har det gått i ett:



♥ Selma kom till mig kl 9:15 för här skulle sittas barnvakt :) Hon är en underbar unge som för det mesta är glad.
    På 1 timma hade vi hunnit leka inne, vara ute i parken, leka inne igen sedan väckte vi Ängla.. 
   (Ängla hade sovmorgon eftersom hon kom hem mitt i natten från Liseberg)..
    Sedan somnade Selma & nästan jag oxå..

♥ När Selma åkt hem kom en annan vän på besök. Vi blev sittandes ett tag tills jag upptäckte att det var dax att börja med
   maten om det skulle hinnas med innan fotbollen.

♥ Pannkaka blev det idag!

♥ Strax fotboll
 
Å så har jag vunnit på postkodslotteriet :) Hela 150:- :)

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis till vinsten,själv har jag väntat länge på att få vinn......puss

2009-06-17 @ 18:25:47
Postat av: Sara Li

Åh, grattis till storkovan! ;-)

2009-06-17 @ 19:47:40
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: linn syster

jag beundrar verkligen dig, att få så "lite" som 150 kr och få det till ngt så stort, att du får det lilla till att betyda så mycker, jag önskar verkligen att jag blir som dig när jag bli äldre, får din styrka och din kraft som du bara DU har! jag älskar dig så oerhört mkt och det gör så ont att jag inte får ha min storasyster hos mig. men vi ses snart och det är det mina dagar går ut på, att snart få vara hos dig...

2009-06-17 @ 20:46:18
URL: http://cryyourtears.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Gud, vad söt hon är, lilla Selma. Jättegullig!



Zara, glöm inte att berätta om seansen. Jag är nyfiken.Vilket medium var det? Stämde det han/hon sa?



Kram från



Carina och barnen



PS: Har du någon användning för några av smyckesgrejorna du fick av mig?

2009-06-17 @ 22:09:12
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0