Han tog av sig sin kavaj....

Det har varit en ganska skön dag idag.
Var inne i stan & köpte en ny bärbar telefon eftersom vår gått sönder.
Vi hittade små presenter till fröknarna (får visa senare eftersom jag inte vet om ngn fröken läser här ibland).
Fantasin & orken kanske inte flödar för tillfället men Ängla var nöjd i alla fall.
Kollade på Emil när han sjöng de 2 sista låtarna (lät bra!)..
Sedan bar det i väg hemåt.
Fixade ett smycke som min svägerska beställt.
Nu har hon hela kittet- armband & matchande halsband :)

(barnens namn på armbandet. Min brors namn & deras vigseldatum runt halsen)

Lagade mat som vart god :)

Kollade på Sommarkrysset!

 Vi sjöng med högt i Lasse B´s "Han tog av sig sin kavaj...." och skrattade åt David Helenius



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena vännen, tänker ofta på dej/er.Hoppas allt är bra. Kramar M

2009-06-13 @ 22:23:44
Postat av: Anna-Karin

Å vad fint det blev!!! Ja nu kan jag gå på fest!

Skönt att ni verkar må ganska bra! Daniel längtar efter er han pratar mycket om att han vill åka till er på vår semester! Vi får väl se hur ni har det och hur ni orkar1 Kram familjen i igelstorp

2009-06-14 @ 09:17:34
URL: http://akkro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0