Lite roligt...



En leverentör som jag beställer ifrån hade utlottning & jag vann :)
Jag som aldrig vinner.
Det var roligt.

Så här stod det på den hemsidan:

UTLOTTNING

Vinn pärlor till samma värde som din beställning - en vinnare varje vecka under hela juni. Gör en beställning under juni och du deltar automatiskt i utlottningen. Vinnare dras varje söndag.


Grattis Zara Kronvall, vinnare vecka 23.




Nu för tiden är det ju inte så att inbjudningskorten haglar in i postlådan.
Men ibland så händer det.
Har inte hänt sedan vi flyttat hir att vi tackar ja eftersom resan är så lång.
Men idag kom en inbjudan till polarpriset av Bindefeldt.
Polarpriset är lite extra roligt och vi har framförhållning.
Det är i slutet av Aug, så förmodligen åker vi upp till släkten med tvillingarna i samband med det..

 



Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till vinsten såg fina ut.....

2009-06-10 @ 19:30:37
Postat av: Jolbi - fashionillustrator

Spännande!

2009-06-11 @ 09:19:35
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: SANNA

JAAAAAAA!!!

WOHOOO DE HOPPAS JAG NI GÖR.. LOVE



ps. kmr nog ner till K-stad v.32 ..

Kanske kan ta med Ängla till Sölvesborg ?

2009-06-13 @ 13:30:56
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0