Mina damer & herrar: Emil Sigfridsson :)


Min älskling ska idag sjunga i DOMUS HUSET i K-stad med sin pianist Jonas Svensson.
Dumus firar något, minns inte riktigt vad men..
Ca kl 14 för er som vill lyssna till musikallåtar med mera..

Tror att jag & Ängla åker med in till stan.
För det första blir inte dagen lika lång som jag tycker Lördagar blir eftersom den saknar rutiner.
(jag tycker inte det i vanliga fall, men när man gått hemma varje dag i några månader tycker man de. I alla fall jag)
Sedan är det snart "sommarlov" vilket innebär sommarpresenter till fröknarna..
Å har ingen idé på vad vi ska hitta på.
Jag brukar annars vara rätt så filurig med just gåvor.
Får se vad vi hittar jag & Ängla..

I natt vaknade jag runt 4:00 och kunde inte somna om!
Så jag började lösa Veckor Revyns korsord ( älskar det, förmodligen för det är det ända jag klarar av!)..
Låg väl vaken ett tag till jag äntligen somnade om.
Sedan vaknade jag inte förran kl 10 av telefonen..
Vi behövde nog lite sovmorgon hela familjen..
Skönt...

Nu ska jag ringa mamma & kolla hur lillasyster hade det med "sista natten med gänget".
Hon gick ut 9:an nu & då träffas alla 9:or på Skara Sommarland för lite festligheter!
Grattis till Linn som gått ur 9:an!
Vi är så stolta över dig!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej min solstråle,fin bild på Emilsynd att jag inte är där..Blir det någon spelninig när jag kommer läntar faktiskt efer att få höra honom igen hans röst är otrolig..Annars får jag be honom att sjunga för mig när vi är hemma..Kanske ni kan sjunga ihop min favorit från Aida hoppas på det ..kramis

2009-06-13 @ 11:28:59
Postat av: Carina Persson

ÅH, var det jag som väckte dig? I morse? FÖRLÅT i såfall.



Kram

2009-06-13 @ 11:51:12
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: linn, syster

hej!

jo jag hade roligt, fast ´det regnade och var kallt, men annars var det jätteroligt, kram<3

2009-06-13 @ 13:59:14
URL: http://cryyourtears.blogg.se/
Postat av: mio

Vi vill åxå höra Emil sjunga!!! Glömmer aldrig första gången vi träffade honom, Emelie fyllde 9år samma dag och imorgon är det SEX år sedan. Älskar hans röst och han är fortfarande vår största manliga idol!! Kramar till er från Brastad

2009-06-13 @ 15:13:35
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0