Mitt material!

God Morgon!
Ängla är hemkommen från Maggan där hon sovi i natt.
Hon var stolt när hon kom hem eftersom hon i vanligt vis inte tycker om att sova borta.
Nu kan jag göra det fler gånger had ehon sagt till Maggan :)
Snart ska hon på dagis, jag behöver nog vila några timmar till.
Blev ju sent i går kan amn säga..

I dag hoppas jag på lite material.
Vet att det är skickat, men i blnad tycker jag posten tar en dag för mycket på sig.
Tror att de avlånga berlockerna dyker upp & hoppas även amulett ringarna och den fyrkantiga berlocken..
Då har jag lite annat att tänka på än mensvärkar & krämpor ;)
(mensvärken sitter fortfarande i, knepigt detta!)

Nej, nu lite kaffe, sedan Ä till dagis och sedan lite vila..

Tack för alla fina kommnentarer!





Kommentarer
Postat av: Sara Li

Superfint halsband är det Zara, och precis lagom långt och allt... :-) och så fint du hade slagit in det också!



Kram på dig

2009-06-09 @ 11:12:16
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack snälla för det fina halsbandet jag fick med posten idag,o jag som hade varit hos tandläkaren o lagat en tand blev så glad..stort tack för det fina brevet jag fick jag började faktiskt att gråta..Bilka fina barn jag har,även om jag misslyckats med mycket i livet så har jag lyckats med er..Älskar er så mycket så ibland kan jag gråta bara jag tänker på er..ni är mitt liv....puss

2009-06-09 @ 11:14:38
Postat av: Marita

Hej Zara!

Jättefina smycken du gör!, jag undrar ,om du har några bra ställen där man kan köpa 925 silver? som du vill dela med dig av?

MVH Marita

2009-06-25 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0