Ny för dagen

EN NY STOR SKÖTVÄSKA. KÄNDES KONSTIGT ATT KÖPA EN SÅDAN STOR SKÖTVÄSKA MEN VI SKA JU FAKTISKT HA TVÅ BEBISAR & DET KRÄVS SÄKERT EN HEL DEL PACKNING.
TJEJEN I AFFÄREN REKOMMENDERADE DEN I ALLA FALL.
SOM VANLIGT HAR JAG ALLTID BESLUTSÅNGEST MEN JAG FICK I ALLA FALL MED DEN HEM. OFTAST GÅR JAG UT UR AFFÄREN UTAN ATT HANDLA (NÄR DET GÄLLER SÅDANA BARNGREJOR) OCH SÅ STÅR DEN SAKEN FORTFARANDE KVAR PÅ LISTAN ATT KÖPA!
TROR ATT JAG KOMMER BLI NÖJD MED DENNA.
SÅ VAR DET ETT BRA PRIS OXÅ: 398:-



* Isolerad flaskavdelning för att hålla värme eller kyla

* Skötdyna på väskan

* Genomtänkt funktion

* Svart design

Skötväska Ryko Messenger Bag Svartöppen


Kommentarer
Postat av: Katarina

Så roligt det var att träffa er förra helgen!!

Jag har tappat bort ditt nummer, kan du inte messa det till mej. Sköt om dej tänker på dej varje dag...

Katarina N

2009-06-05 @ 19:55:19
Postat av: mamma

vad snygg väskan är.tycks fylla sin funktion med...puss

2009-06-05 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0