Säg är det möjligt...

Jag har sovit hela natten utan att vara uppe för toabesök eller krämpor!
Så underbart!
Det onda (som jag tror var foglossning) som höll på att ta död på mig igår är som försvunnen.
Tror även att jag lärde mig känna skillnad på sammandragning & foglossning igår.
Låg & kände efter i går när jag skulle lägga mig.
När sammandragningarna kom blev magen som en ballong (stenhård alltså)..

Ska sjunga på ett bröllop i morgon som jag hoppas jag ska hinna med innan jag ska föda i alla fall.
Har ju inte sjungit på år & dagar (sedan jag blev kass) och saknar det verkligen.
Fast det är inte en baggis utan sitt "stöd" som försvinner när magen växer..
Men på bröllop är det lite stillsamt och lugna bitar, så det ska nog gå bra hoppas jag..

Ha en bra dag!
Äntligen Fredag som det heter!

Kommentarer
Postat av: Harriet

Wooow bara 37 dagar kvar för dig;) Är så glad för er.Tack för att du tyckte om bilderna....Sakna Ängla hälsa henne det:)

Det med Amelia lätt skitkul men hehe de känner inte mig svårt att få de att välja mig då;) men det hade varit en kul grej...Du var ju super vacker på de bilder kram

2009-06-05 @ 09:49:02
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken låt ska du sjunga på bröllopet?? Är du helt ensam eller är det ngt instrument med oxå?

2009-06-05 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0