STJÄRNA




"STJÄRNARMBAND MED DIVERSE BERLOCKER I SILVER 925"

MER SMYCKEN UNDER KATEGORIN "SMYCKEN BY ZARA"


Det är sällan jag gör något smycke till mig själv.. Prioriterar inte det tyvärr..
Men idag tänkte jag att jag skulle göra ett armband till mig själv i en ny liten "armbandsplatta" jag ändå behövde testa.
Funderade ett tag på något betydelsefullt förutom min familj & kom fram till att SAREK är ju något jag är extremt stolt över!
Att ha medverkat 2 gånger i Melodifestivalen. Varit på 2 års turné. Släppt 3 album (hittils) och gjort en massa andra otroligt roliga jobb med just Sarek.


Vid frågor ang mina smycken, maila:
[email protected]



Kommentarer
Postat av: Marina

Oj så fint det var! Jag kommer nog fundera allvarligt på att skaffa mig något sådant med "familjen". Har du fler tips annat än armband?

2009-06-21 @ 18:05:32
URL: http://marinastradgard.blogspot.com
Postat av: Jenny

Mega fint :) Jätte nöjd.

2009-06-21 @ 18:49:33
Postat av: Kajsa

Du har ingen silverring som man kan sätta barnets namn på?



2009-06-21 @ 20:41:50
Postat av: zara

Kajsa:

Menar du fingerring? Har inte börjat med de till försäljning ännu.. Måste öva lite först.

2009-06-21 @ 20:59:46
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Krille

Sareksmycket var mycket snyggt! ;-)

2009-06-21 @ 21:14:13
Postat av: carina persson

Hej vännen!



Så fina armband. Jättefint med namnplattor.Och det översta var också jättefint.Nu vill jag ha ett sådant. men jag får nog vänta lite nu eftersom jag precis köpt tre halsband av dig ju.



Hoppas allt är bra med er.



kram från



carina och barnen



PS: Jag har precis lagt ut ett boktips i min blogg på en viktig och gripande bok

2009-06-21 @ 22:28:56
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Zandra

Super fint armband Zara, de är du värd! :)

2009-06-21 @ 23:04:54
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja jag menar fingerring, finns så fina kantiga ringar. Finns många hemsidor som säljer men det hade varit roligt att handla utav dig. Jag är ingen armband/halsbands männsika men en ring hade jag kunnat tänka mig.

2009-06-22 @ 09:59:19
Postat av: milo

Du är ett riktigt proffs på halsband och armband, super snygga. Du har mycket att vara stolt över, massor, det får inte plats på ett armband. Kram Milo

2009-06-22 @ 11:11:45
Postat av: Eva-Marie

Verkligt fina armband! Du blir bara duktigare och duktigare. KRAM

2009-06-23 @ 00:32:09
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0