TACK LINN!

Har precis satt mig framför datan med lite nudlar efter att ha legat i soffan & kollat på "The Holiday".
En av mina absoluta favorit filmer! Lipat har jag gjort denna gången oxå..

Hämtade precis in posten och blev väldigt glad över ett brev från min syster Linn.
Hon har klipp, klistart & skrivit fina ord om vad vi betyder för henne :)
Fint när ngn lägger ned sin själ i något till en.. Eller hur!?
Vi älskar dig Linn & är väldigt stolta över hur stark du är som tagit dig igenom så mycket..
Du är toppen!

Ska väl få upp min sambo som somnat på soffan (ovanligt, eller hur?) och få med honom till Willys.
Det ekar tomt i kylen igen och det blir så dyrt att små handla här i Färlöv hela tiden.

Känner av "magen" men det är långt från förlossning inom de senaste timmarna i  alla fall..
Händer det ngt får ni veta, lovar. Annars fortsätter det bara som vanligt här på bloggen...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0