Tidig timma!

ÅÅÅÅ, det är väl bättre att dom bestämmer sig för att komma ut än att hålla på så här!
Återigen sätter det igång ca 4-5 på morgonen med sammandragningar en otrolig mensvärk & illamående!
Slutar alltid med att jag måste gå upp och äta lite mjölk med musli. 
Nu känns det lite bättre igen & så håller det på sådär..
Fasiken, man  kommer vara helt slut när det väl gäller eftersom man inte får sova ordentligt..
Nu i skrivandets stund kom ytterligare en sammandragning/förvärk..

Får väl försöka somna om någon timma igen!
Regn hade dom sagt, men just nu lyser solen.. Får väl se om man blir tvungen att bada i dag igen..
Hade faktiskt sett fram emot en regnig "innerslappardag"!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackare, Jag lider med Dig. Tycker Ni har väntat länge nog nu och som Du säger, Du behöver ju ha Din energiu när det verkligen är dags, så twinsen får sluta luras nu och sätta igång på riktigt.

Trodde verkligen det skulle bli så efter Ditt inlägg igår morse. Håller tummarna för att Du få komma iväg idag!

2009-06-30 @ 07:49:13
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Stackare.. Jobbigt att inte få sova och jag förstår att du tycker det hade varit skönt med en inneslappar dag.... Även om värmen är skön så tar den på en. Hoppas du får åka in i dag så att de kommer under kvällen/natten...

kram

2009-06-30 @ 07:59:29
Postat av: mamma

Din stackare nu kan dom gott komma ut dom små filurerna.Vi som varit så oroliga att dom skulle komma förtidigt..det var kul att prata med Ängla igår känner verkligen att vi längtar efer varandra..kram

2009-06-30 @ 09:01:21
Postat av: Carina Persson

God morgon fina familjen!



Hoppas allt är bra med er.



Jag hoppas verkligen att ni snart har era bebisar hos er. De är två små lurifaxar. De har lurat er ett par gånger, kan man ju lugnt påstå.



Kram från



Carina och barnen

2009-06-30 @ 09:22:17
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Marina

Kan förståa tt du vill ha det över nu. Gäller väl att försöka ta en liten tupplur mitt på dagen kanske om det går. Jag känner igen det där med illamående o förvärkar. Tror det var en eler två kvällar innan dottern föddes som jag hade det så. Håller tummarna för att n slipper vänta allt för länge nu på de små liven.

2009-06-30 @ 10:05:05
URL: http://marinastradgard.blogspot.com
Postat av: Eva

Vad de trilskas med dig nu de små bebisarna, nu kan de snart komma! Jag hade hoppats på regn här i byn, ligger hemma med 39 graders feber och hosta och lider enormt av värmen. Som om man inte är tillräckligt varm som gravid redan..

2009-06-30 @ 14:14:58
Postat av: Patricia

Tycker synd om dig! Sista tiden på graviditeten vill man ju bara att den (de i ditt fall) ska komma ut! Kan inte va kul att bara ha små känningar men att det inte händer något mer. Men som sagt, man kan ju vända på det också. Nu har du ju börjat att känna av att förlossningen närmar sig! Inte långt kvar! Vem vet, du kanske redan är påväg in??? Va ju några timmar sedan du skrev att da hade känningar =) LYCKA TILL!!! Ser fram emot att få se bilder på de små underverken! Kramar Patricia

2009-06-30 @ 16:23:24
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag tror jag får rätt, 1 juli.

Kram till dig och hela familjen

Lycka till

2009-06-30 @ 17:47:34
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0