Tip Top

http://admin.frida.se/imageserver.php?img=29825&format=15&site_name=frida

Känner att jag behöver uppdatera här idag eftersom. Många i familjen/släkt & vänner som undrar hur det går.
Jag har fått i mig lite mat (tappade matlusten för ett tag) och äter nu en Tip Top (mini).
Var i väg till affären för att köpa lite vatten & frukt om uti fall vi måste åka in.
Efter det kändes det en hel del tycker jag.
La mig på soffan och på de kanaler jag fick på handlade det om förlossningar :)
Nu tycker jag att det har avtiagit lite grann.
Ska gå upp & lägga mig i soffan hos min dotter igen..
Had evelat ta en promenad, men det spöregnar titt som tätt & jag tror inte Ängal vill hänga med.
Kan ju inte lämna henne ensam hemma.
Blir nog inga bebisar idag, men jag hoppas att detta är något som är en början till att dom kanske ska komma inom några dagar... Vi får väl se.
Tack för alla fina kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Ja vi får väl tro att de snart vill komma ut! Ni har ju väntat länge!

kram

2009-06-07 @ 18:58:13
Postat av: Zandra

Ni finns alla i mina tankar!

Kram Mor min hälsar hon med!

2009-06-07 @ 19:25:19
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: jennie

Spännande!!!

Jag har oxå haft lite "mensvärk" sedan i går...

Har känt av det förut ett par gånger men då har det suttit i ca en timme, nu har det varit hela tiden. Men det är inte mer än att det skulle gå över med alvedon. Tänk att vi ska få träffa dom snart=)

Kram från norrland.

2009-06-07 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0