Tupperware



Tro det eller ej men idag har jag varit på Tuppeware party (det 2:a inom loppet av 2 mån)
och jag är inte ens 30 fyllda :). 27 år i Juli faktiskt.
Hade aldrig varit på det innan jag var hos Maggans svägerskas party för en månad sedan.
Eftersom värdinnegåvan var så fin denna månad bokade Maggan in just den 1 Juni så då var det dax för mig igen.

Ärligt talat är det ganska skoj.
Det är folk man känner, god fika osv..
Prudukterna är ju faktiskt bra oxå... Dyra men bra. Fast slår man ut på hur länge dom håller är det ju inte så dyrt.

Sist köpte jag ett set med skålar.
Bla en salladsskål med lock som man lätt kan bära med sig till stranden osv.
Så idag slog jag till på kannan som är 99,9% på att den inte läcker :)
Till den 4 muggar (inte riktigt som på bilden) med öron och ett tätt lock.
Så bra att ha med till stranden..
Å det är så bra att färgerna matchar dessutom ;)


Känner nu att fötterna & fingrarna börjar att svälla :(
Värmen..
Bebisarna lever rövare i magen, så härligt att känna dem.
Nu känner man tydligt rumpan, benen, fötterna osv..
Dom är så nära oss men ändå så långt borta..

Längtar så efter dem nu!


Kommentarer
Postat av: mamma

det är kannan vi pratade om igår. jätte fin....Längtar med efer tvillingarna första tjing att köra vagnen.puss

2009-06-02 @ 08:49:28
Postat av: Anna

En såndär grön kanna har vi:)

2009-06-02 @ 17:44:30
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe jag är 20 och tycker det är skoj med sådana partyn, bra produkter! Jag rekomenderar ostkupan:)

2009-06-03 @ 07:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0