Vilken natt!

Fy fasiken vilken natt!
Har haft så sjukt ont i kroppen, förmodligen av foglossningen.
Har knappt kunnat vända mig och var på väg att gå upp väldigt tidigt eftersom det gjorde så grymt ont att ligga ned.
Förmodligen berodde de på att jag städat hela dagen igår & lekte med en liten flicka med namn Alice (en kompis barn).
Grejen är ju att vill göra saker nu (som städa, promenera mm) eftersom jag vill få igång det hela.
Nu tycker jag snart att det börjar bli plågeri.
"någon söt mag-bild" kommer inte att komma eftersom att det inte finns ngn söt mage.
Större mage har ni nog aldrig sett på en i vanligt fall ganska liten kropp.
Att vänta två barn är så tungt att man aldrig kommer att kunna förklara det.
Nej, KOM UT NU!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag lider med Dig och hoppas att de små live känner för att träffa Er IRL snart. Inte roligt när det gör ont och bråkas.

Ha en trevlig helg, med eller utan bebisar!

2009-06-12 @ 09:45:56
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Madde

Förstår dig verkligen! Jag gick till 38+4 med mina tvillingar. Sista tiden är hemsk men kämpa på! Snart har du dom små i din famn. Lycka till!

2009-06-12 @ 09:46:59
URL: http://maddekjell.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Jaara, det ÄR tungt att vänta två. Och när jag väntade mina hade jag det så tråkigt runt om mig (hemma) samt att jag hade en ett-åring också att ta hand om. Jag kunde inte ens lyfta honom den sista halvan av graviditeten. Och så hade jag förlorat ett barn eftersom jag väntade tre från början. Det är jättetungt att bära två barn. Och precis som du skriver så kan man inte förstå det om man inte har gjort det. När jag väntade flickorna så vägde jag 49 kg innan och jag blev dubbelt så stor som du. Men det spelar ingen roll hur stor man blir för det är tungt ändå.



Hoppas att de tittar ut nu. Min bror sa att han tror att du föder barn i helgen. Vi får väl se om han får rätt. Han tror att han blivit sierskan Saida på gamla dar ;-)



Kram från



Carina och barnen

2009-06-12 @ 09:47:31
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Carina Persson

PS: Har du fått hem material till mitt halsband?

2009-06-12 @ 09:48:24
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: mamma

stackars dig jag lider verkligen med dig.Din farmor o jag tror att bebisarna kommer denna vecka..Vi håller tummarna...puss

2009-06-12 @ 09:57:11
Postat av: emma Larsson

Beundrar din styrka!!! Häng i.... EN STOR STOR BAMSE KRAM!

2009-06-12 @ 11:51:34
Postat av: Jenny (Moas mamma)

Stackare där, visst måste det vara skittungt att bära två små krabater, men vilken lycka, din mage var så söt på det kortet ja kommenterade innan, tycker du är sjukt fint gravid...



Lycka till med förlossningen, den kommer nog snart för den energin du har med städning och dyl, sätter nog igång detta mirakel..



Kram till dig o Emil



Jenny

2009-06-12 @ 14:01:08
URL: http://moahenriksson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jeg beundrer dig for alt det, du orker TRODS, du har to babyer i maven...



Held og lykke :o)



Kh Jeanette



2009-06-12 @ 16:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0